Аб установе

Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Яслі-сад №198 г. Мінска"

Рэжым працы:

Пн. - Пт. - 07.00 - 19.00

Суб., Нядз. - вых.

Кантактная інфармацыя

Тэлефоны "гарачых ліній", тэлефоны даверу і даведачных службаў

ДУА "Яслі-сад №198 г. Мінска"

"ЛЯНОК"

Наш гімн


Ад прадзедаў спакон вякоў нам засталася спадчына;
Памiж сваiх i чужакоў яна нам ласкай матчынай.
Аб ёй мне баюць казкi-сны, вясеннiя праталiны
I лесу шэлест верасны, i ў полi дуб апалены.

Аб ёй мне будзiць успамiн на лiпе бусел клёкатам
I той стары амшалы тын, што лёг ля вёсак покатам.
Аб ёй мне баюць казкi-сны, вясеннiя праталiны
I шэлест лесу верасны, i ў полi дуб апалены.

I тое нуднае ягнят бляянне-зоў на пасьбiшчы,
I крык варонiных грамад на могiлкавым кладбiшчы.
Жыве з ёй дум маiх сям'я
I снiць з ёй сны нязводныя...
Завецца ж спадчына мая ўсяго старонкай роднаю.

 

У дзяржаўнай установе адукацыі «Яслі-сад №198 г. Мінска» на сённяшні дзень функцыануюць:

-  беларускамоўная група для дзяцей  сярэдняга ўзросту 4-5 гадоў. У групе працуюць выхавацелі са значным педаггагічным вопытам. Адукацыйны працэс з выхаванцамі будуецца на грунце «Вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыi» зацверджанай Мiнiстэрствам адукацыi Рэспублікі Беларусь.  Досыць змястоўнае прадметна-развіццёвае асяроддзе створана з улікам спецыфікі групы. Яна складаецца з такіх цэнтраў як: “Пазнавальная практычная дзейнасць”, “Куток бяспекі”, куток «Краязнауства i дэкаратыўна–прыкладное  мастацтва», куток “Тэатральна-гульнёвая дзейнасць” (сабрана больш за дзесяць  выглядаў тэатраў), “Кнiжны куток“  і  іншых цэнтраў, якія дазваляюць знаёміць дзяцей і рэалізаваць права кожнага выхаванца на азнаямленне з беларускай мовай, дэкаратыўна-прыкладным мастацтвам, культурай, традыцыямі сваёй краіны; 

- старэйшая група для дзяцей 5-6 гадоў з цяжкімі парушэннямі гаворкі. Настаўнік-дэфектолаг пры планаванні і правядзенні карэкцыйнай працы ўлічвае індывідуальныя асаблівасці выхаванцаў, якасна арганізоўвае працу па ўзаемадзеянні з законнымі прадстаўнікамі, выхавальнікамі і вузкімі спецыялістамі;

- пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі. Змест карэкцыйна-развіццёвай працы настаўніка-дэфектолага будуецца ў адпаведнасці са зместам нарматыўнай прававой дакументацыі. Пры планаванні і правядзенні карэкцыйнай працы настаўнік-дэфектолаг улічвае  індывідуальныя асаблівасці выхаванцаў, патрабаванніі да нормаў маўленчага развіцця ў кожным узроставым перыядзе, значная ўвага надаецца арганізацыі  ўзаемадзеяння з законнымі прадстаўнікамі, выхавальнікамі.

     Для забеспячэння варыятыўнасці адукацыйнага працэсу, арыентаванага на індывідуальнасць дзіцяці і запыты яго сям'і ў  нашай установе аказваюцца  дадатковыя адукацыйныя паслугі звыш базавага кампанента па наступных накірунках: падрыхтоўка да школы, рытмапластыка, тэатральна-мастацкая, замежная мова (ангельская).